هد پلاتر hp
نوشته شده توسط : alirezam216

با توجه به اینکه هد پلاترها در سایز و اندازه های متفاوتی وجود دارند، به همین دلیل هد پلاتر hp نیز با توجه به سایز پرینتر می تواند اندازه متفاوتی می باشد. تفاوتی ندارد شما مایل به خرید هد پلاتر اورجینال hp از نمایندگی می باشید و یا اینکه می خواهید از سایر مراکز دیگر خرید خود را به انجام برسانید. در هر صورت، بهتر است به صورت دقیق تمام ویژگی های آن را بشناسید و بتوانید بهترین نوع و متناسب ترین مورد را با توجه به نیاز خود انتخاب نمایید. 

انواع هد پلاتر hp 

آنچه در ادامه برای انواع پرینترها ذکر خواهیم نمود، علاوه بر معرفی آن ها، شامل ویژگی های هر یک از آن ها نیز خواهد بود. همچنین در زیر هر یک از توضیحات ارائه شده ، لینک خرید هریک را قرار خواهیم داد تا بتوانید به راحتی خرید خود را به انجام برسایند. 

این نوع از هد پلاتر مخصوص عکس می باشد. این نوع از پلاتر برای عکس ها مناسب نیست و به همین دلیل بیشتر برای ترسیم نقشه ها به کار می رود. سایز این نوع پلاتر بزرگ بوده و به همین دلیل می توانید با استفاده از این نوع پلاتر، کاغذهای بزرگتر از سایز A3 را پرینت بگیرید و همچنین تمامی نقشه های خود را به راحتی پرینت بگیرید. این نوع از پلاترها قابل اتصال به کامپیوتر می باشند و به همین دلیل نقشه های موجود خود را پس از تهیه نمودن، می توانید به راحتی پرینت بگیرید. 

قسمت های مختلف هد پلاتر

–  بدنه

– سطح ریل عرضی

– ریل طولی

– مکانیزم تقلیل دهنده

– مکانیزم انتقال به ریل عرضی و قلم ثابت

– محرک‌های قدرت

– سیستم کنترل سخت افزار و نرم افزار مربوطه 

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نوع از هدپلاترها را می توان مکانیزم خاص آن برای پر نمودن جوهر در آن به داخل هد تزریق می شود و همین مسئله موجب دوام و ثبات کیفیت چاپ از ابتدا تا انتهای آن می شود. به همین دلیل نگرانی در این رابطه برای خریداران و کاربران وجود نخواهد داشت. البته همین کیفیت موجب شده است که عمر کارتریج های این نوع، بالاتر باشد و تبع آن هزینه چاپ گرافیکی و همچنین بارکد آن به دلیل فرسایش سریع هد پلاتر بالاتر خواهد بود. 

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

رفع مشکل ریستارت شدن گوشی شیائومی

از دیگر انواع هد پلاتر hp می توان این مورد را نام برد. پلاترها را می توان از نظر کاغذهای مورد استفاده  به دو دسته تقسیم نمود. یکی از انواع کاغذهایی که برای این نوع استفاده می شود، کاغذهای  الکترو استاتیک می باشد و نوع دیگر را می توان هدپلاترهایی دانست که از کاغذ معمولی استفاده می نمایند. قسمت کنترل هدپلاترها از سه بخش تشکیل می شود. 

1. بخش تغذیه انرژی برق

2. بخش هدایت موتورها

3. بخش موتورها 

تعمیر پلاتر اچ پی 

 





:: برچسب‌ها: تعمیر پلاتر اچ پی , خرای پلاتر , قطعات پلاتر ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: